Het Nederlandse kledingmerk NONO bestaat dit jaar 25 jaar! En hoewel het merk begon met het verkopen van kleding in kleinere maten voor jongens, meisjes en baby’s; heeft het zich de afgelopen 25 jaar flink ontwikkeld. Want tegenwoordig focussen ze zich op hun grootste doelgroep: namelijk jonge meiden. En met succes!
Missie
NONO heeft een duidelijke missie: jonge meiden helpen met het vinden van hun eigen stijl en identiteit. Kinderen ontwikkelen op steeds jongere leeftijd hun eigen stijl, en NONO helpt meisjes daarmee. Zo kunnen ze met alle kleding lekker experimenteren. De ene dag stoer of sportief en de andere dag meer girly: het vrije van een kind geeft NONO steeds weer inspiratie voor nieuwe collecties!
Combineren
Het merk ontwerpt verrassende items die je goed kunt combineren en waar je alle kanten mee op kunt. Denk aan t-shirts en rokjes die je aan twee kanten kunt dragen. Alle collecties zijn makkelijk te combineren en kun je alle seizoenen door dragen. Zo hoef je niet persé elk seizoen alles nieuw te kopen!
Benieuwd geworden naar de kleding? Je shopt het hier!